Komunikacja

Wywieranie wpływu na podejmowanie decyzji nabywców jako element skutecznej sprzedaży

Grażyna Światowy

Prezentacja prof. Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu dr hab. Grażyny Światowy

Efekty reklamy i proces ich pomiaru

Jarosław Woźniczka

Prezentacja pracownika naukowego Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, dr Jarosława Woźniczki - eksperta marketingu.

Praca rzecznika prasowego i biura promocji

Ryszard Tadeusiewicz

Były rektor krakowskiej Akademii Górniczo-Hutniczej prof. Ryszard Tadeusiewicz dzieli się swoimi impresjami na temat pracy rzecznika prasowego uczelni - szczególnie w kooperacji z rektorem, prezentując dużą wiedzy z zakresu public relations...

Słowa specjalnego przeznaczenia, czyli o nazwach marek i języku reklamy

Jarosław Woźniczka

Zainteresowanych zagadnieniami marki produktu, rolą nazwy zarówno firmy, jak i samego produktu, czyli - rolą słów w marketingu - zapraszamy do lektury prezentacji naukowca specjalizującego się w tych zagadnieniach.


Projekt jest częścią serwisu internetowego Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie i rozpowszechnianie tylko za zgodą właściciela.
Design: Centrum.pl